Business = Change

Een gevoel hebben ……. dat…………..
- We vooruitkijken en wát we aanpakken ook ècht willen
- We op het juiste spoor zitten en plezier beleven aan ontwikkelen
- We open staan voor signalen en ons aanpassen aan de omgeving
- We voorspellen, checken, soms ernaast zitten, maar zoeken en het juiste vinden
- We voorop lopen, bijblijven, alert en de concurrentie te slim af zijn
- We sterk en sterker worden, dat alles lijkt mee te ziten….

Maar ook………………….
- We te vroeg zijn, ons onbegrepen voelen en de tijd ver vooruit zijn
- We geen geduld met de langzame acceptatie van de markt hebben
- We alleen snel willen scoren en dan snel op zoek naar iets nieuws gaan
- Het eigenbelang van de betrokkenen een te grote rol gaat spelen
- We eigenlijk te veel in de ‘winning mood’ zitten en signalen missen
- We dachten dat het “the sky is the limit” was en vergeten dat zó hoog de was van Icarus' vleugels smolt
- Dat we een soort trip op onze eigen (gekoesterde) ambitie maken
- Dat we niet meer kritisch naar onszelf zijn, we in een “group think” proces terecht komen

Change = Business >